Kaip nuotolinė priežiūra 26% sumažino nebūtinus apsilankymus

„Norėtume savo pavyzdžiu įkvėpti kitas priežiūros namuose organizacijas ir papasakoti, kodėl nuotolinę priežiūrą įtraukėme į savo kasdienius darbus, kaip tai padėjo pagerinti bendravimą tarp darbuotojų ir pagyvenusių klientų, padidino vizitų efektyvumą, pagerino globojamųjų savijautą ir suteikė galimybę labiau individualizuoti paslaugas“,  – patirtimi dalijasi senjorų priežiūros įstaigos „Comfort Assisting“ (JAV) personalas.

Virtualios globos dėka mūsų darbuotojai ėmė dirbti kur kas efektyviau, o globojamieji senjorai – jaustis ne tokie vieniši. Pasirinkome „Oscar Senior“ programinę įrangą, nes patikėjome, kad jų sprendimas leidžia puikiai tvarkyti klientų skambučių užklausas, ir norėjome pamėginti savo senolius kartais patikrinti vaizdo skambučių pagalba, o ne bereikalingai važiuoti visą kelią, kai tai nėra būtina. Tikėjomės, kad šis priežiūros būdas mažiausiai trikdys vyresniosios kartos kasdienybę, o tuo pačiu bus ir puikus įrankis mūsų priežiūros paslaugų teikėjams.

„Oscar Senior“ pasiūlė senyvo amžiaus žmonėms pritaikytą programėlę, kuri kiekvienam iš mūsų klientų leido parinkti individualizuotą turinį. Tai, kad įranga pritaikyta būtent senjorams, buvo lemiamas pasirinkimo veiksnys, nes kai kurie mūsų klientai smalsiai domisi ir džiaugiasi technologijomis, bet paprastai išsigąsta palikti su jomis vieni patys. Šiuo atveju naująjį įrenginį jie prisipratino labai greitai.

Šis sprendimas leido 31% dažniau susisiekti su klientais ir kartu 26% sumažinti nereikalingų apsilankymų skaičių. Be to, „Oscar Senior“ platformos dėka galima geriau pasiruošti individualizuotai pagalbai ir veiksmingiau bendrauti tiesiogiai. Matome, kad klientai patenkinti, stebime sumažėjusį vienatvės jausmą, o šeimos nariai vertina išaugusią ramybę dėl senyvo amžiaus artimųjų.

Dabar nesunkiai susižinome, kaip laikosi mūsų globojamieji, primename jiems išgerti vaistus ir išsprendžiame kitus klausimus, kuriuos galima išspręsti nuotoliniu būdu. Sprendimas įdiegti nuotolines paslaugas sutaupė mums daug laiko, nes supaprastino bendravimo procesą. Turėdami tokį nuotolinės priežiūros įrankį, tuo pačiu lengvai palaikome ryšį su artimaisiais, suteikiame jiems reikalingos informacijos ir sulaukiame grįžtamojo ryšio. Visiškai fantastiška yra automatinio atsiliepimo funkcija – senjorui neatsiliepus, vis tiek galime įsijungti ir sužinoti, kas vyksta. Kai kurie senoliai nešioja išmaniuosius jutiklius, kurie integruoti į mūsų naudojamą programą – tai suteikia galimybę laiku pastebėti pavojų keliančias situacijas. Klientams į planšetinius kompiuterius įdiegiame jiems patinkančius žaidimus, orų programėles, elektronines knygas, norimą muziką – tai sumažina jų vienatvę, o mygtukas, prašantis globėją paskambinti, leidžia senoliams saugiau jaustis.

Detalizuotą šio atvejo analizę anglų kalba rasite čia

Įdiegus nuotolinės priežiūros paslaugas pasiekti rezultatai:

● 31% dažnesnis kontaktas su klientais

● 26% sumažėjo nereikalingų apsilankymų

● Didesnis klientų savarankiškumas

● Klientai jaučiasi labiau patenkinti ir mažiau vieniši

◀ Grįžti